NOVO NORMALNO-Modeli i alati za vaš zdrav biznis (i…
Zbog velikog interesovanja, i ove godine Puzzle Consulting i Casa Forte nastavljaju sa popularnim seminarom za sve preduzetnike, lidere, stručnjake i one koji žele da to postanu. I to UŽIVO!
Seminar NOVO NORMALNO – Modeli i alati za vaš zdrav biznis (i posle krize)
Bazirano na višedecenijskom praktičnom radnom iskustvu predavača i dobroj poslovnoj praksi, ovaj seminar obuhvata sve što vam je potrebno da znate o izradi poslovnih planova i budžeta za vašu firmu, postavci marketing strategije i izradi marketing plana, a uzimajući u obzir sve trenutne okolnosti i izazove.
Posebno smo ponosni na činjenicu da je naš program pažljivo osmišljen i prilagođen potrebama malih i srednjih preduzeća, da je sveobuhvatan i personalizovan pošto posebnu pažnju posvećujemo svakom učesniku.
Kome je namenjen seminar
Sektoru malih i srednjih preduzeća:
Preduzetnicima, direktorima i vlasnicima firmi, kao i zaposlenima u domenima menadžmenta, administracije, finansija, marketinga i komunikacija
Datum i mesto održavanja
Datum: 3. i 4. jun 2021. godine
Mesto: Hotel Villa Breg, Goranska bb, 26300 Vršac
Pošto seminar Novo Normalno odlikuje ekskluzivnost rada u malim grupama i u posebno prilagođenoj atmosferi, broj polaznika je ograničen. Savetujemo vam da što pre rezervišete svoje mesto!
O seminaru
Pozivamo vas na interaktivni seminar koji uspešno organizujemo već treći put i koji se izdvaja po intimnom okruženju i personalizovan pristup svakom učesniku. Seminar Novo Normalno je poseban upravo po radu u malim grupama, radom jedan na jedan i mogućnosti aktivnog učestvovanja u diskusiji i vežbama koje su usmerene na lične poslovne ciljeve. Pored toga, stručni predavači će sa vama podeliti i teorijska znanja, praktična iskustva i pružiti vam korisne smernice i alate za vaše preduzeće u dva ključna segmenta:
– Izradu planova za poslovnu godinu, namenjenih unapređenju funkcionisanja preduzeća, a bazirano na EBRD prinicipima
– Postavku dugoročne marketing strategije za vašu firmu sa fokusom na potrebe tržišta i potrošača, a pokazaćemo vam i kako da izradite vaš Biznis Model Kanvas i da bazirano na njemu kreirate vaš optimalan marketing plan.
Imajući u vidu potrebu firmi za preciznim i pametnim planiranjem, ali i okruženje i uslove u privredi koji se rapidno menjaju, odličan je trenutak promišljeno pristupiti izradi planova i budžeta koji često predstavljaju izazov i za firmu i zaposlene.
Za firmu je važno da definiše strateške ciljeve poslovanja izražene u brojevima (planirane prihode, planirane rashode, planiranu dobit, planiran ROI – povraćaja na investirana sredstva) i da u okvirima svog godišnjeg budžeta predvidi i budžet za bonuse za zaposlene.
Već više od godinu dana firme se susreću sa raznim, neplaniranim izazovima, a pitanje da li i kako ulagati u marketing je ostalo jedno od osnovnih. U sklopu ovog seminara pričaćemo o tome kako da na najbolji mogući način isplanirate ili prilagodite vaše marketinške aktivnosti trenutnoj situaciji. Bazirano na dobrim primerima iz prakse, pokazaćemo kako da kreirate vaš optimalan marketing koncept i plan – i to potpuno prilagođeno potrebama i mogućnostima vašeg preduzeća.
Posebnu pažnju ćemo posvetiti promenjenoj poslovnoj situaciji zbog uticaja Covid-19 pandemije, kako je promenila navike potrošača i kako poslovanje vaše firme možete uspešno da prilagodite novim uslovima. Bilo da vam je ovom trenutku neophodna korekcija već postojećih ciljeva, izrada planova za naredne kvartale ili narednu poslovnu godinu – plan prodaje, plan troškova, plan priliva i odliva, marketing budžet sa pratećim aktivnostima – ovo je pravi trenutak za razmenu iskustava na ovu temu i usvajanje pozitivne prakse korporativnog sektora, a imajući u vidu i smanjenje rizika izazvanih uticajem C-19 pandemije na privredu.
Dodatni program
U sklopu našeg dvodnevnog programa, pored pažljivo osmišljenih predavanja, seminar Novo Normalno pruža sjajnu priliku za međusobno upoznavanje, umrežavanje i razmenu kontakata.
Predviđene su zajedničke pauze za kafu i obroci, kao i slobodno vreme za korišćenje spa i wellness centra koji se nalazi u sklopu ekskluzivnog hotela Villa Breg.
A za sve one koji vole prirodu i šetnju, u sklopu dodatnog sadržaja organizovaćemo i avanturističku šetnju po Vršačkom bregu, koja podrazumeva obilazak crkve Svetog Krsta i Vršačke kule, koje, kao dve najstarije sačuvane građevine, predstavljaju simbol ovog grada i okoline. Tokom ove šetnje, Staza zdravlja vodiće nas i do vidikovca sa kojeg se pruža pogled na grad, te predstavlja idealnu lokaciju za kratku pauzu pre povratka u hotel.
Polaznici seminara će biti blagovremeno i direktno obavešteni o finalnoj agendi i dodatnom programu.
O predavačima
Biljana Lazarević – Senior consultant u konsultantskoj kući Casa Forte
Biljana je na listi konsultanata Evropske banke za obnovu i razvoj za program ASB (Advice for Small Business) i internacionalni program IP (International project), realizator je nastave NAPA (Nacionalne akademije za javnu upravu) sa dugogodišnjim iskustvom u radu u privredi i bankarskom sektoru, u velikim multinacionalnim sistemima i kompanijama koje su pružale usluge velikim sistemima.
Biljana se bavi edukacijima i in-house (tailor-made) projektima za različite polaznike: firme, institucije, pojedince, sarađuje sa visokoškolskim institucijama kao gostujući predavač i publikuje stručne radove na domaćim i međunarodnim portalima namenjenim razvoju MSP www.mojafirma.rs, www.ekonomski.net, www.novipodjedtnik.si.
Ona je i idejni tvorac onlajn poslovne simulacije Coin&Fund koja je u primeni u brojnim preduzećima i nastavi jednog poslovnog fakulteta.
https://rs.linkedin.com/in/biljana-lazarevic
Manuela Stamatović – Osnivač i generalni direktor agencije za strateški marketing konsalting Puzzle Consulting
Manuela Stamatović je marketing i menadžment konsultant, trener i mentor. Predavač je u Mokrogorskoj školi menadžmenta i na listi je konsultanata Evropske banke za obnovu i razvoj. Osnivač je i vlasnik firme Puzzle Consulting koja se bavi strateškim konsaltingom u domenima marketinga, brend menadžmenta, upravljanja iskustvom klijenata (Customer Experience Management) i korporativnih komunikacija.
Manuela je rođena i školovala se u Švajcarskoj, studirala je biznis i marketing u Parizu i stekla je zvanje master menadžer evropskog biznisa i marketinga. Ekspert je za marketing, brend menadžment i korporativne komunikacije zahvaljujući skoro dvodecenijskom radnom iskustvu u industriji robe široke potrošnje, bankarstvu i avijaciji.
Poslovnu karijeru je započela u Koka-Koli i usavršavala se na izvršnim direktorskim pozicijama u L’Orealu u Parizu i Beogradu, kao i u Erste banci, Sberbanci i Er Srbiji.
U njene ključne veštine spadaju lansiranje i razvoj globalnih i regionalnih brendova na lokalnim tržištima, postavka marketing strategija, sprovođenje integrisanih marketinških kampanja, kao i upravljanje iskustvom klijenata (Customer Experience Management). Njeno dugogodišnje iskustvo u domenu korporativnih komunikacija uključuje PR, kriznu komunikaciju, interne komunikacije, društveno odgovorno poslovanje, kao i organizaciju promocija i velikih događaja.
https://rs.linkedin.com/in/manuela-stamatovic
Kotizacija i prijava za seminar
– Early Bird kotizacija: 26.900 RSD (sa uključenim PDV-om) – za prijave do 28.05.2021. godine
– Standard kotizacija: 30.900 RSD (sa uključenim PDV-om) – za prijave od 29.05.2021. godine
U sklopu kotizacije je uključeno:
– Učestvovanje na seminaru koji obuhvata teorijsko znanje i praktičan rad na konkretnim primerima iz prakse, rad u grupama i rad jedan na jedan
– Korisni alati za dalji rad, odmah primenjivi u praksi
– Svi materijali sa seminara u elektronskoj formi
– Overen sertifikat o završenom poslovnom seminaru
– Umrežavanje sa kolegama stručnjacima iz branši srodnih vašoj
– Individualni sastanci, konsultacije i dopunski rad sa predavačima nakon završenog seminara – ukupno 2 sesije od po sat vremena
– Smeštaj sa noćenjem i doručkom
– Večera prvog dana seminara, kao i ručak oba dana seminara
– Kafe pauze u toku predavanja
– Korišćenje dodatnog sadržaja i pogodnosti hotela, uključujući spa i wellness centar
Važne napomene:
Ukoliko niste zainteresovani za noćenje na licu mesta, odobrava se popust na kotizaciju. Cena seminara bez noćenja i doručka: 9.900 RSD
Nakon prijave, dobićete predračun koji je potrebno da uplatite najkasnije do 3 dana od datuma izdavanja. Potrebno je da kotizacija seminara bude uplaćena najkasnije do dva dana pre seminara, tj. do 1. juna 2021. godine kako bi prijava mogla biti prihvaćena.
Na prijavu 2 i više polaznika iz jedne firme odobrava se popust od 15% na kotizaciju koja je aktuelna u momentu prijave (Early Bird ili Standard).
Prijave:
Vašu prijavu možete poslati na sledeću adresu: office@casaforte.rs
Molimo da u prijavi navedete sledeće informacije:
– Broj polaznika
– Imena i prezimena polaznika, zajedno sa funkcijom/radnim mestom
– Ime firme
– Da li želite paket sa uključenim noćenjem i doručkom ili bez
O svim potrebnim dodatnim detaljima bićete blagovremeno i direktno obavešteni pre početka seminara.
Organizatori seminara posebnu pažnju posvećuju svim bezbednosnim merama propisanim vezano za Covid-19 pandemiju. Očekujemo vašu prijavu – broj mesta je ograničen!
Comments are closed.