News

Other activities

Saradnja sa Univerzitetom Singidunum

Casa Forte od osnivanja u svom radu teži povezivanju privrede i akademske zajednice.
Izuzetno smo ponosni smo na saradnju sa Poslovnim fakultetom Univerziteta Singidinum, počev od naših prvih učešća na FINIZ koferenciji 2018 godine, gostujućim predavanjima, studijama slučaja, zajedničkom organizacijom edukativnih dogadjaja Global Money Week, projektima, do nedavnog uključivanja naših konsultanata Veljka Davidovića i Biljane Lazarević u Programski odbor desete jubilarne konferencicije FINIZ i predstavljanje simulacije Coin&Fund u petogodišnjoj strategiji univerziteteta koju smo razvijali i za potrebe nastavnog procesa Poslovnog fakulteta.

Programski odbor 2023

https://repository.singidunum.ac.rs/files/2023/09/Strategija-razvoja-Univerziteta-Singidunum-od-2023-2028.pdf

 

Other activities

Casa Forte savetuje slušaoce iz Zapadne Evrope

Naš Senior Consultant Biljana Lazarević je za WDR radio iz Kelna i podkast COSMO bosanski/hrvatski/srpski govorila na temu stečaja i likvadacije.

Tokom intervjua sa autorom Borisom Rabrenovićem Biljana je istakla da je ključ u prevenciji, kroz preispitivanje i unapredjenje poslovnih procesa sa aspekta mikroekonomije , ali i korišćenju benefita subvencionisane državne podrške, sagledavanju makroekonomskih uticaja u cilju prevencije rizika i upravljanja promenama.

https://www1.wdr.de/radio/cosmo/programm/sendungen/radio-forum/deutschland/stecajevi-102.html

 

Other activities

Najava studijskog programa “Menadžer prodaje” na internacionalnoj konferenciji

Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Kragujevcu, 28.juna 2023. godine,  u organizaciji konsultantske kuće Casa Forte održana je treća internacionalna konferenciji “Prodaja i prodajni kontroling” uživo i online putem.

Dekanica Ekonomskog fakulteta Kragujevac Milena Jakšić je kazala da je  konferencija prilika da se okupe predstavnici akademske i privredne zajednice i da doprinesu unapređenju i širenju znanja u oblasti prodaje i prodajnog kontrolinga kao i jačanju institucionalne i individualne saradnje. Jedan od vidova jačanja institucionalne saradnje su i kratki programi studija koje organizuju i sprovode visokoškolske institucije u cilju obuke i osposobljavanja polaznika za konkretan posao, a na osnovu iskazane potrebe poslodavaca. Uvažavajući potrebe privrede, a shodno temi internacionalne konferencije, skup je bio prilika da se istakne značaj kratkog programa studija Menadžment prodaje koji organizuje i na jesen planira da sprovodi Ekonomski fakultet.

 

Dekanica Poslovnog fakulteta Univerziteta Singidunum, Lidija Barjaktarović je pohvalila studijski program za zvanje “Menadžer prodaje” i istakla da kao član HERE tima razume napor da se ovakav program sačini i akredituje, ali i njegovu korisnost za privredu i polaznike.

Veljko Davidović, direktor Casa Forte je naveo: “Ono što na osnovu svog iskustva smatram jeste da je svaki uspešan biznis nastao zato što se vlasnik, osnivač intenzivno bavio i radio na prodaji- bilo direktno, prodajom svojih proizvoda i usluga ili tako što je umeo da svoj biznis model, svoju ideju “proda” timu koji ume da prodaje.


Bavljenje prodajom predstavlja poseban izazov, zahteva poseban napor, posebne veštine, poseban life style i posebnu posvećenost cilju.

Predstavnicima privrede želim reći da je program studija za zvanje “Menadžer prodaje” postavljen krajnje pragmatično, kreiran na najboljim prodajnim praksama i usmeren na cilj da  poslodavac dobije poželjnog zaposlenog, menadžera prodaje koji ume da ispuni cilj firme. Podeliću sa vama nedavno objavljenu studiju, 9.juna 2023, baziranu na sprovedenom istraživanju. Naime, istraživanje je imalo za cilj da izmeri uticaj rada  menadžera prodaje na rezultate firme. Istraživanje je obuhvatalo uzorak od 1000 kompanija iz oblasti prodaje robe široke potrošnje, farmaceutskih proizvoda, tehnike, profesionalnih usluga i zaključak studije je da firme koje imaju manadžera prodaje ostvsruju učinak  72% uspešno zatvorenih prodaja, u odnosu na prosek koji iznosi 47%. Šta ovo znači u Prihodu od prodaje. Npr. ako je vaša prodaja bila 1 milion eura, i u vašem preduzeću ne postoji menadžer prodaje.  Potencijalno (100%) je moglo biti oko 2,100,000 eur, a uz vrhunskog, školovanog Menadžera prodajePrihod od prodaje bi bio 1,530,000eur. Razlika je “samo” 530,000eur.”

Biljana Lazarević Senior Consultant Casa Forte je iz ugla praktičara, saradnika na studijskom program Menadžer prodaje rekla: “Zajednički rad Casa Forte tima sa Ekonomskim fakultetom Kragujevac na akreditaciji i realizaciji  programa za zvanje Menadžer prodaje je još jedan korak više u približavanju privrede i akademske zajednice, kreiranje nastavnog programa koji je usaglašen sa privrednom realnošću i potrebama privrede. Studijski program je odgovor na izazove sa kojima se naš konsultantski tim susreće u radu na in house projektima- unapredjenje ključnog poslovnog procesa- Prodaja- i prodajnog rezultata.

 

Fokus studijskog programa je na sticanju svrsishodnog, upotrebljivog, funkcionalnog znanja i veština baš za poziciju menadžer prodaje.

 

Govornici, panelisti na konferenciji: Lidija Barjaktarović (Poslovni fakultet  Univerziteta Singidunum), Renato Očko ( Kontroling Kognosko, Zagreb) Ivan Minić  (Naša mreža, projekata sa A1) , Filip Davidović (Amazone Web Services, Amsterdam, Holandija),  Milan Zelović (PuzzleFit AI), Dušan Obradović (Bold International Group),  Ivan Bukonja (Tara Concept), Veljko Marinković, ( Ekonomski fakultet Kragujevac) poslali su važne poruke koje doprinese unapređenju i širenju
znanja u oblasti prodaje i prodajnog kontrolinga i praćenju trenda tehnoloških promena:

  • prodaja je ključna funkcija u bilo kojoj delatnosti kojom se kompanija bavi;
  • vrhunski menadžer prodaje doprinosi povećanju profita  kompanije;
  • prodajom treba da se bave oni pojedinci koji to vole;
  • pojedinac treba da odluči šta zeli da bude u okviru prodajne funkcije “lovac” da akvizira nove Klijente ili “farmer” da održava i razvija saradnju sa Klijentima;
  • postoje preduzetnici koji su spremni da podele svoje znanje i iskustvo drugima koji žele da započnu posao;
  • postoje digitalni alati, poput Coin&Fund koji mogu da pomognu i studentima i zaposlenima da steknu znanja i veštine za donosenje boljih poslovnih odluka
  • drastično je široka skala korisnika , te su automatizacija i metrike neophodne na svakom koraku kroz iskustvo. • Monthly Active Users (WAU). • Bounce Rate (BR) i konverzije. • Customer Lifetime Value (CLTV). • Customer Acquisition Cost (CAC)

Celu konferenciju možete pogledati na youtube kanalu Ekonomskog fakulteta Kragujevac: https://www.youtube.com/watch?v=zJPMezyoxTU

 

Medijski partneri su preneli najavu i zaključke konferencije.

Ekonomski fakultet Univerziteta u Kragujevcu domaćin konferencije „Prodaja i prodajni kontroling”

https://ekonomski.net/treca-internacionalna-konferencija-prodaja-i-prodajni-kontroling.html

Casa Forte: Poziv na konferenciju u Kragujevcu

http://pfb.singidunum.ac.rs

https://www.ekfak.kg.ac.rs/sr/fakultet-menu/vesti-obavestenja/1279-konf-prodaja-casa-forte

Završena treća konferencija „Prodaja i prodajni kontroling“

Casa forte: Prodaja i prodajni kontroling u Kragujevcu

https://ekonomski.net/odrzana-treca-internacionalna-konferencija-prodaja-i-prodajni-kontroling.html

U Kragujevcu održana konferencija “Prodaja i prodajni kontroling”

Read more “Najava studijskog programa “Menadžer prodaje” na internacionalnoj konferenciji”

Other activities

Treća internacionalna konferencija “Prodaja i prodajni kontroling” // The…

Pozivamo Vas da uzmete učešće na trećoj  internacionalnoj konferenciji “Prodaja i prodajni kontroling” u organizaciji Casa Forte.

Dogadjaj se održava u u saradnji sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Kragujevcu u hybridnom modu, 28.juna 2023 godine sa početkom u 10.00.

Ove godine odgovaramo na pitanje: “Ko je menadžer prodaje?” i delimo primere iz dobre poslovne prakse.

Govornici su istaknuti predstavnici privrede i  akademske zajednice:

(1) Lidija Barjaktarović, dekan poslovnog fakulteta Singidunum, član UO Unicredit banke i  govoriće na temu: “Coin & Fund koristan digitalni alat u funkciji poboljšanja prodaje kompanije”
(2) Ivan Minić, konsultant u oblasti razvoja poslovanja i preduzetnik, predstaviće besplatnu platformu za preduzetnike “Naša mreža”, projekat realizovan uz podršku A1 Srbija
(3) Filip Davidović, softverski inženjer sa specijalizacijom za cyber bezbednost Amazone Web Services,  Amsterdam, Holandija govoriće na temu: “Metrike uspeha za IT proizvode”
(4)Milan Zelović, osnivač  PuzzleFit AI, govoriće na temu: “AI & Corporate Client”
(5)Dušan Obradović, osnivač holdinga Bold International Group, govoriće na temu: “Hardware start-ap iskustvo iz Srbije”
(6) Ivan Bukonja, Regionalni direktor prodaje Tara doo,  govoriće na temu: “Kanali prodaje Tara Concept”

Konferenciju će otvoriti dekan Ekonomskog fakulteta Kragujevac, Milena Jakšić i Veljko Davidović, direktor preduzeća Casa Forte.

Na konferenciji će biti najavljena akreditacija programa za zanimanje “Menadžer prodaje”

Ispred akademske zajednice o ciljevima ishodu i sadržaju programa “Menadžer prodaje”  govoriće profesor  Veljko Marinkovič, a sa strane praktičara i privrede Biljana Lazarević.

Prijave na mail: office@casaforte.rs
Učešće je BEZ kotizacije.

Dobrodošli!

————————-

We invite you to take part in the third international conference “Sales and Sales Controlling” organized by Casa
Forte.

The event is being held in cooperation with the Faculty of Economics at
the University of Kragujevac in hybrid mode, on June 28, 2023, starting
at 10:00 a.m.

This year we answer the question: “Who is the sales manager?” and we
share  good business practice examples.

The speakers are prominent representatives of the economy and the
academic community:

(1) Lidija Barjaktarović, dean of the Singidunum business faculty, member
of the Unicredit Bank Board of Directors, will speak on the topic: “Coin
& Fund is a useful digital tool in the function of improving the
company’s sales”

(2) Ivan Minić, business development consultant and entrepreneur, will
present a free platform for entrepreneurs “Naša mreža”, a project
implemented with the support of A1 Serbia

(3) Filip Davidović, software engineer specializing in cyber security
Amazon Web Services, Amsterdam, Netherland, will speak on the topic:
“Success metrics for IT products”

(4) Milan Zelović, founder of PuzzleFit AI will speak on the topic: “AI & Corporate Client”

(5) Dušan Obradović, founder of the Bold International Group holding,
will speak on the topic: “Hardware start-up experience from Serbia”

(6) Ivan Bukonja, Regional Sales Director of Tara doo, will speak on the
topic: “Tara Concept sales channels”

The conference will be opened by the dean of the Faculty of Economics
Kragujevac , Milena Jakšić and Veljko Davidović, director of Casa Forte.

The accreditation of the program for the profession “Sales Manager” will
be announced at the conference.

In front of the academic community on the goals, outcome and content of
the program “Sales Manager” will speak professor Veljko Marinković and on the side of practitioners and economy will speak Biljana Lazarević.

Applications to mail: office@casaforte.rs
Participation is FREE of charge.

Welcome!

Other activities

ESG i nefinansijski izveštaji u fokusu

 

U poslednjih nekoliko meseci, na nivou EU došlo je do temeljnih promena i usvajanja novih direktiva i zakona koji iz korena menjaju principe poslovanja kompanija na teritoriji EU i utvrđuju osnovne ESG principe poslovanja za budućnost. S obzirom na povezanost srpske i EU privrede, navedene promene će indirektno uticati i na poslovanje domaćih kompanija.

Na nacionalnoj konferenciji „Jačanje korporativnog upravljanja u Srbiji: Izvještavanje o održivosti i sve veća uloga odbora za reviziju” održanoj u Beogradu, 11. maja 2023. godine raspravljalo se o izazovima i potencijalnim odgovorima u vezi sa:

(1) novim odredbama direktive Evropske unije (EU) o korporativnom izveštavanju o održivosti, uključujući nacrt evropskih standarda za izveštavanje o održivosti;

(2) sprovođenju zahteva EU za izveštavanjem o održivosti, koji su već transponovani u srpsko zakonodavstvo („nefinansijski izveštaj“);

(3) sve većoj ulozi odbora za reviziju u jačanju poverenja u zakonsku reviziju i finansijske i nefinansijske informacije.

Uvođenje zahteva za izveštavanje o održivosti biće izazovno i skupo za većinu kompanija, takođe i u zemljama članicama EU. Na Konferenciji je razmotrena spremnost kompanija u Srbiji da usvoje zahteve nefinansijskog izveštavanja, na osnovu regionalnog rada Međunarodne finansijske korporacije, koja je deo Grupacije Svetske banke. Razmatrane su trenutne prakse kao mogući pokretači za nefinansijsko izveštavanje (sa pogledom na širu agendu EU), i ulogu izgradnje kapaciteta ESG lokalnih posrednika.

“Učešće na ovoj konferenciji donelo nam je pregršt novih ideja, modela, informacija i alata koji mogu biti implementirani u praksu MSP tokom realizacije naših projekata.” zaključili su  Lazarević i Davidović

Veljko Davidović Conference 11 May certificate

Biljana Lazarević Conference 11 May

 

 

 

Other activities

Kreativna radionica o kreativnosti

 

Biljana Lazarević, naš Senior Consultant pohadjala je kreativnu radionicu o kreativnosti.

???? Kreativnost JE…
???? Kreativnost MOŽE…
???? Kreativnost STVARA…
???? Kreativnost ĆE…

❔️ Koja su vrste kreativnosti: ciljano kognitivna, ciljano emocionalna, slobodno kognitivna ili slobodno emocionalna?

✔️ Na neformalnoj večeri koja je usledila par dana nakon radionice  učesnici su upoznati sa mastermind kreativnim alatom za grupno preispitivanje i generisanje novih ideja.

Projects

Isplaćen grant podrške Klijentu MPK trejd Valjevo

Projekt “Izrada budžeta i KPI dashboard-a” u kompaniji MPK trejd iz Valjeva je završnen isporukom alata konsultanta i i isplatom grant podrške Evropske banke za obnovu i razvoj.

 

Zajedničkim naporima stavljeni su u redovnu upotrebu:

– Budžet 2023 sa posebnom pažnjom na mesečnu realizaciju P&La i Cash Flowa
– Daily tracking file koji prati KPI u cost centru “Brizganje” , parametare učinka na dnevnom nivou
– Daily tracking file koji prati KPI u cost centru “Štampa”, parametare učinka na dnevnom nivou
– Daily tracking file koji prati KPI u cost centru “Montaža”, parametare učinka na dnevnom nivou

 

Realizacija ciljeva (finansijskih i nefinansijskih) koji su postavljeni na bazi detaljne istorijske analize, sistematičnog planiranja se izuzetno jednostavno prati pomoću isporučenih alata i daje Klijentu priliku da blagovremeno reaguje (preventivne i korektivne akcije).

Ovaj projekat je podržan od strane Evropske banke za obnovu i razvoj.Casa Forte tim se zahvaljuje MPK timu na sjajnoj i produktivnoj saradnji i radujemo se novim zajedničkim projektima.

Other activities

Global Money Week 2023

Casa Forte je peti put po redu bila partner OECD-a za organizaciju Global Money Week-a (GMW)  za Srbiju. Svetska nedelja novca je godišnja globalna kampanja za podizanje svesti o važnosti finansijske pismenosti kod mladih. Tema Svetske nedelje novca za 2023.godinu je „Planirajte svoj novac, posadite svoju budućnost“ (Plan your money, plant your future). To znači da je fokus na održivosti i podizanju svesti o implikacijama finansijskog ponašanja pojedinca ne samo na nečiju finansijsku budućnost već i na životnu sredinu i društvo. Shodno preporukama OECD-a partneri programa u poslednjij nedelji marta organizuju prigodne događaje kako bi se kod mladih, studenata i srednjoškolaca razvla svest o održivim finansijama i uočila važnost razmatranja dugoročne društvene, ekonomske i finansijske održivosti.  Ova tema podstiče mlade ljude da budu okrenuti budućnosti i da imaju širok pogled na životnu sredinu i društvo u svojim finansijskim odlukama.

Za razliku od prethodnih godina kada smo svi uglavnom radili u online režimu, ove godine je Casa Forte događaj obeležavanja Svetske nedelje novca u formama interaktivne radionice, tribina ili panel diskusije organizovala u saradnji sa više predstavnika strukovnih i akademskih zajednica:

• Akademija strukovnih studija Zapadna Srbija, Valjevo,

• Ekonomski fakultet Univerziteta u Kragujevcu,

 

• Fakultet organizacionih nauka Univerziteta u Begradu,

• Poslovni fakultet u Beogradu, Univerziteta Singidunum,

 

• Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,

 

 

Veljko Davidović i Biljana Lazarević su govorili na temu poslovanje kompanija i ostvarenje “KPI &SPT” (ključni indikatori uspešnosti u odnosu na targete održive uspešnosti) kroz studiju slučaja iz njihove konsultantske prakse. Na tribini u Valjevu gost predavač je bila Nevena Jovanović, direktor kompanije MPK trejd u kojoj Casa Forte realizuje projekat podržan od strane Evropske banke za obnovu i razvoj.

Tema je izuzetno zainteresovala studente i ukupno na svim visokoškolskim ustanovama mobilisala oko 500 učesnika.

Shodno tome, profesorka Milena Jakšić, dekan Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Kragujevcu je istakla:  “Zadovoljstvo mi je da mogu da istaknem značaj finansijskog opismenjavanja I finansijske inkluzije za održivo poslovanje. Finansijska inkluzija se ne može sprovesti ukoliko je nivo finansijske pismenosti mladih nizak. Stoga je važno kontinuirano sprovoditi aktivnosti koje imaju za cilj podizanje nivoa finansijske pismenosti. Neophodno je upoznati mlade ljude sa značajem finansijske inkluzije za održivi rast i smanjenje nivoa siromaštva. Na taj način, rezilijentnost sistema na iznenadne i nepoželjne događaje  postaje viša.”

Prema rečima profesorke Kosane Vićentijević sa Akademije strukovnih studija Zapadne Srbije: “Održivost privrednih subjekata uključuje filantropski, etički, pravni i ekonomski faktor. Razvojem zelene ekonomije, principi održivosti i društvene odgovornosti su prošireni i na finansije. Ovo je podstaklo klimatsko finansiranje i druge oblike zelenog finansiranja projekata koji imaju minimalne negativne uticaje na društvo i životnu sredinu. Finansijska pismenost predstavlja korak ka zelenoj ekonomiji i održivom razvoju, da bi se sprečilo siromaštvo, zaštitila životna sredina i klima, i osiguralo da svi ljudi žive u miru i prosperitetu.“
Profesorka Lidija Barjaktarović, dekanka Poslovnog fakulteta u Beogradu, je podržala stav kompanijeCasa Forte koji kaže: “Rast preduzeća mora pratiti razvoj – zelena agenda, digitalizacija i inovacije”. Dalje je dodala, da “prema aktuelnoj regulativi za nefinansijsko izveštavanje u Evropskoj Uniji je predviđeno da određene kategorije kompanija izveštavaju o ESG (Environmental, Social, Governance – Životna sredina, socijalna pitanja, i prakse upravljanja) u svom poslovanju (postepeno se obaveznost izveštavanja proširuje na sve kategorje kompanija do 2028.godine. S druge strane, u skladu sa istraživanjem Evropske fedracije risk menadžera (2022) najveći izazov sa kojim se susreću u ovom domenu jeste kvantifikacija ESG rizika, a potom i odgovarajuća klasifikacija.”

U skladu sa prethodnim, Bojana Vučićević, saradnik Centra za saradnju sa privredom Ekonomskog fakulteta Beograd i zaposlena kao Junior revizor u revizorskoj kući LeitnerLeitner  je navela: ”Novi izazovi koji se postavljaju pred reviziju, kako internu tako I eksternu, se odnose na evaluaciju održivosti poslovanja preduzeća. Kako se globalno budi svest da nije svaki rast prihvatljiv, već samo održiv rast, rastu i zakonski zahtevi za obelodanjivanjem ESG faktora poslovanja. Tako je u Srbiji od 2021.godine prema Zakonu o računovodstvu obavezno sastavljanje Izveštaja o održivosti za velikapravna lica od javnog interesa. Dodatno, podatak da je pre izmena Zakona 20ak kompanija na dobrovoljnoj bazi, tokom prethodne decenije, objavljivalo GRI izveštaje svedoči o značajnom prostoru za unapredjenje nefinansijskog izveštavanja u Srbiji. Od ključnog je značaja razumevanje da se revizijom životne sredine, ekološki savesnim revizijama, ispunjavanjem standarda BS 8555 i sličnom ne vrši samo ocean ostvarenih nefinansijskih pokazatelja performansi, već se na osnovu dobijenih rezultata projektuju ciljevi unapredjenja ESG faktora, te bi dodatna ulaganja u obuke revizora životne sredine bila neopodna kako bi oni mogli da odgovore na rastuća očekivanja javnosti i sve kompleksnije zahteve. Često se reviziji finansijskih izveštaja zamera preopterećenost dokumentacijom, dok se revizija održivog poslovanja više fokusira na ponašanje pojedinaca u organizacija, efekata koje njihove aktivnosti ostavljaju na prirodno i društveno okruženje, te je neophodno razviti drugačije veštine kod ovih revizora koje će omogućiti  maksimalno otkrivanje prostora za održivi razvoj pojedinačnih entiteta.”
Zanimljivo i zapaženo izlaganje, imao je odskora diplomirani ekonomista i CMO Military Shop-a, Luka Antić,  je rekao: „Moja lični angažman je bio u predstavljanju i sagledavanja uticaja E-Commerce tržišta na životnu sredinu i koji su to ekološki pozitivni ali i negativni uticaji na prirodu. Mislim da je spajanje teme digitalizacije i inovacije sa ekologijom prava kombinacija za zelenu agendu koju svi moramo prihvatiti kao glavni cilj u našim aktivnostima. Lično mislim da je najveći benefit korišćenje platnih kartica u kupoprodajnim transakcijama, i za korisnika (lagodnost) i za prirodu (ne seku se stable da bi se štampao novac).

 


U svojoj prezentaciji predstavio sam i neke impozantne brojke poput jedne milijarde stabala koja se poseku kako bi se zadovoljila globalna potreba za kartonomgde je e-commerce najčešći korisnik kartonskih pakovanja. Takodje imamo i milione kilograma plastičnog otpada koji nastaje usled slanja paketa koje su kupci poručili putem e-commerce platformi.  Sa druge strane ovo tržište je rešilo ogromnu upotrebu papirne dokumentacije i novca zahvaljujući digitalnim servisima. Ekološki materijali i električna dostavna vozila su naša budućnost u koju moramo da ulažemo!”

Partneri dogadjaja su podelili pozive i vesti na njihovim site-ovima i društvenim mrežama, a brojni medijski partneri su podržali ovaj dogadjaj.

https://bizlife.rs/global-money-week-finansijsko-opismenjavanje-mladih-casa-forte/
https://www.ambalazaipakovanje.com/najnovije/dogadjaji-global-money-week-svakom-studentu-po-jedna-sadnica-i-knjiga-o-preduzetnistvu/
https://pfb.singidunum.ac.rs/news/obelezavanje-svetske-nedelje-novca-2023
https://www.ekfak.kg.ac.rs/sr/fakultet-menu/vesti-obavestenja/1196-prezentacija-global-money
http://www.fon.bg.ac.rs/2023/03/global-money-week-gmw/
http://www.ekof.bg.ac.rs/dani-ekonomskog-fakulteta-2/
http://www.fon.bg.ac.rs/2023/03/odrzana-tribina-pod-sloganom-plan-your-money-plant-your-future/
https://pfb.singidunum.ac.rs/news/obelezena-svetska-nedelja-novca
https://www.ekfak.kg.ac.rs/sr/fakultet-menu/vesti-obavestenja/1203-global-money-week
https://mojabaza.com/global-money-week-2023/
https://www.militaryshop.rs/militaryshop-rs-i-promociji-globalne-nedelje-novca-na-univerzitetu-singidunum/

MilitaryShop.rs i Promocija Globalne Nedelje Novca Na Ekonomskom Fakultetu

MilitaryShop.rs i Promocija Globalne Nedelje Novca Na Fakultetu Organizacionih Nauka


https://ekonomski.net/povodom-global-money-week-a-casa-forte-organizovala-niz-edukativnih-radionica.html

U Srbiji obeležena Svetska nedelja novca – Global Money Week


http://www.ekof.bg.ac.rs/plan-your-money-plant-your-future/
https://novaekonomija.rs/vesti-iz-zemlje/odrzivo-poslovanje-tema-ovogodisnje-svetske-nedelje-novca

https://biznis.rs/u-fokusu/ekologija/za-razvoj-preduzeca-neophodni-i-nefinansijski-izvestaji/

Finansijska inkluzija mladih, finansijski i nefinansijski planovi i izveštaji, rezilijentnost poslovanja su kontinuirana težnja, a tokom Global money week-a se posebno apostrofira njihov značaj.

Global Money Week mobilisao akademsku zajednicu i privredu na istom zadatku, finansijsko opismenjavanje, finansijska inkluzija, rezilijentnost